نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی ایران و سوریه| اولین نبرد شاگردان اسکوچیچ برای جام جهانی

  • کد خبر: ۷۸۹۶۸
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی ایران و سوریه| اولین نبرد شاگردان اسکوچیچ برای جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، باید به مصاف سوریه برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرانجام انتظار‌ها به پایان رسید و تیم ملی باید رقابت خود را در مرحله مقدماتی نهایی جام جهانی قطر آغاز کند. شاگردان دراگان اسکوچیچ باید در نخستین دیدار خود پنجشنبه، یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰ باید از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف سوریه بروند.


بیشتر بخوانید:

وضعیت عجیب تیم ملی در آستانه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی| سکوت عجیب منتقدان کی‌روش


تیم ملی آماده‌سازی عجیبی را طبق نظر اسکوچیچ برای این بازی و رقابت با عراق که ۱۶ شهریور برگزار می‌شود داشته و صرفا اردوی تیم ملی به صورت نصفه و نیمه تا به امروز برگزار شده‌است.  

چند روز قبل با اعلام اسکوچیچ، تیم ملی ب ایران اردوی خود را آغاز کرد، اما روز گذشته اکثر قریب به اتفاق آن بازیکنان خط خوردند و فقط صالح حردانی (فولاد)، سیاوش یزدانی (استقلال)، امید نورافکن (سپاهان)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، یاسین سلمانی (سپاهان)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، محمد کریمی (سپاهان)، زبیر نیک نفس (فولاد - استقلال)، عارف آقاسی (فولاد - استقلال)، وحید امیری (پرسپولیس) این بازیکنان در اردو باقی ماندند تا با اضافه شدن لژیونر‌ها اردوی تیم ملی رنگ و بوی جدی بگیرد، آن هم درست در فاصله کمتر از ۳ روز تا بازی بزرگ مقابل سوریه!

نکته جالب توجه دیگر اینکه به جز ایران، عراق، سوریه و حتی لبنان اردو‌هایی برون مرزی را برگزار کرده‌اند تا ملی پوشانشان با آمادگی کامل راهی رقابت‌ها شوند. عراق بعد از اردویی در اسپانیا زیر نظر دیک ادووکات، راهی ترکیه شد تا در استانبول نیز چند بازی تدارکاتی برگزار کند.

سوریه و لبنان هم به دوحه و دبی رفتند و اردویی یکی دو هفته‌ای را برگزار نمودند.

در دیگر دیدار‌های روز نخست مسابقات، کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران پذیرای عراق خواهدبود و امارات و لبنان نیز از ساعت ۲۱:۱۵ در دبی به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->